Սովորողների ուսումնական գործունեության ամփոփում
§ հաճախում-բացակայություն-բաց թողած պարապմունքների լրացում սահմանված կարգով.Հինգ
§ ուսումնական բլոգի վարում. բաժիններ, յուրաքանչյուրում նյութերի առկայություն,(նշել բաժինները)Մաթեմատիկա,մայրենի,անգլերեն,բնագիտւթյուն,ուսումնականի առաջին շրջանի ամփոփում,ուսումնական ճամփորդություն,պատմություն,ռուսերեն
§ ուսումնական պարապմունքներին մասնակցություն սահմանված կարգով. ուշացումներ,Յոթ
§ մասնակցություն դասարանի, ընտրությամբ գործունեության խմբի ուսումնական ճամփորդություններին. ուսումնասիրություն լուսաբանում(նշել ճամփորդությունները, որոնց մասնակցել եք, կցել պատումները)դեռ չեմ մասնակցել
§ մասնակցություն ուսումնական նախագծերի նախագծերի թվարկում (նշել նախագծեր, որոնց մասնակցլ եք) անհատական աշխատանքը նախագծում։Ոչ
§ մասնակցություն ուսումնական-հասարակական աշխատանքներին.(միջավայրի խնամք և այլն)Մասնակցել եմ
§ մասնակցություն հիգիենիկ միջվավայրի, գույքի խնամքի աշխատանքներին.Մասնակցել եմ
§ մասնակցություն դասարանում, դպրոցում, կրթահամալիրում կազմակերպված տոնի, ծեսի, ստուգատեսի.(թվարկեք այն տոները, նախագծերը, որոնց մասնակցել եք, կցել պատումները)չեմ մասնաքցել։
§ մասնակցություն ցուցահանդեսի, համերգի, ներկայացման։Այօ մասնակցել եմ
կրթահամալիրի ներքին կարգապահական կանոնների խախտում.(Եթե ունեք նկատողություն ՝նշեք )Երկու
§ անհատական ձեռքբերումները ուսումնական առաջին շրջանում.Ուսումնասիրեցի մաթեմատիկան
§ ուսումնական յուրաքանչյուր դասընթացներից (այդ թվում՝ ընտրությամբ) սովորողի առաջադիմության ինքնագնահատում.(յուրաքանչյուր առարկայից ինքներդ ձեզ գնահատեք ),Բնագիտություն-7,մաթեմատիկա-7,մայրնի-6,պատմություն-4, Ռուսերեն և անգլերեն չեմ տիրապետում։
§ ուսումնական շրջանի կազմակերպման վերաբերյալ սովորողի հարցադրումները, առաջարկությունները.չկան
§ «Ուսումնական ձմեռ» նախագծով դեկտեմբերի 23-ից հունվարի 7-ը անելիքները՝ Ամանորի, Սուրբ Ծննդյան անհատական-ընտանեկան նախագիծ ընթերցանություն ուսումնասիրություն ուսումնական այլ աշխատանքներ (նշել, որ նախագծին եք մասնակցելու )Ամանորը անց եմ կացնելու ռեստորանում։
§ ուսումնական երկրորդ շրջանում գործունեության նախագիծ՝ Գիմնաստիկա
§ Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի ստուգատեսներին ներկայացվող նյութեր,ունեմ մի քանի հատ
§ Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի, մարզական, ազգագրական ստուգատեսների կազմակերպման առաջարկներ.Չունեմ
§ Ձեր ընտրած ճամբարային ջոկատը
դեռ չեմ գնացել ճամբար
§ կրթահամալիրի ներքին կարգապահական կանոնների խախտում.(Եթե ունեք նկատողություն ՝նշեք )այօ ունեմ նկատողուցյուն։
§ անհատական ձեռքբերումները ուսումնական առաջին շրջանում.
§ ուսումնական յուրաքանչյուր դասընթացներից (այդ թվում՝ ընտրությամբ) սովորողի առաջադիմության ինքնագնահատում.(յուրաքանչյուր առարկայից ինքներդ ձեզ գնահատեք )Պատմություն 5,5,անգլերեն,6,5,բնագիտութուն,7,6,մաթեմատիկա7,7,մայրենի6,5,ռուսերեն5,5
§ ուսումնական շրջանի կազմակերպման վերաբերյալ սովորողի հարցադրումները, առաջարկությունները.առաջարկ չունեմ։
§ «Ուսումնական ձմեռ» նախագծով դեկտեմբերի 23-ից հունվարի 7-ը անելիքները՝ Ամանորի, Սուրբ Ծննդյան անհատական-ընտանեկան նախագիծ ընթերցանություն ուսումնասիրություն ուսումնական այլ աշխատանքներ (նշել, որ նախագծին եք մասնակցելու )
§ ուսումնական երկրորդ շրջանում գործունեության նախագիծ՝
§ Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի ստուգատեսներին ներկայացվող նյութեր,
§ Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի, մարզական, ազգագրական ստուգատեսների կազմակերպման առաջարկներ.
§ Ձեր ընտրած ճամբարային ջոկատը։Ես Մխիթար սեբաստացի կրթա հարիլում չեմ ճամթորդել։