Սովորողների ուսումնական գործունեության ամփոփում

Սովորողների ուսումնական գործունեության ամփոփում

§ հաճախում-բացակայություն-բաց թողած պարապմունքների լրացում սահմանված կարգով.Հինգ

§ ուսումնական բլոգի վարում. բաժիններ, յուրաքանչյուրում նյութերի առկայություն,(նշել բաժինները)Մաթեմատիկա,մայրենի,անգլերեն,բնագիտւթյուն,ուսումնականի առաջին շրջանի ամփոփում,ուսումնական ճամփորդություն,պատմություն,ռուսերեն

§ ուսումնական պարապմունքներին մասնակցություն սահմանված կարգով. ուշացումներ,Յոթ

§ մասնակցություն դասարանի, ընտրությամբ գործունեության խմբի ուսումնական ճամփորդություններին. ուսումնասիրություն լուսաբանում(նշել ճամփորդությունները, որոնց մասնակցել եք, կցել պատումները)դեռ չեմ մասնակցել

§ մասնակցություն ուսումնական նախագծերի նախագծերի թվարկում (նշել նախագծեր, որոնց մասնակցլ եք) անհատական աշխատանքը նախագծում։Ոչ

§ մասնակցություն ուսումնական-հասարակական աշխատանքներին.(միջավայրի խնամք և այլն)Մասնակցել եմ

§ մասնակցություն հիգիենիկ միջվավայրի, գույքի խնամքի աշխատանքներին.Մասնակցել եմ

§ մասնակցություն դասարանում, դպրոցում, կրթահամալիրում կազմակերպված տոնի, ծեսի, ստուգատեսի.(թվարկեք այն տոները, նախագծերը, որոնց մասնակցել եք, կցել պատումները)չեմ մասնաքցել։

§ մասնակցություն ցուցահանդեսի, համերգի, ներկայացման։Այօ մասնակցել եմ

կրթահամալիրի ներքին կարգապահական կանոնների խախտում.(Եթե ունեք նկատողություն ՝նշեք )Երկու

§ անհատական ձեռքբերումները ուսումնական առաջին շրջանում.Ուսումնասիրեցի մաթեմատիկան

§ ուսումնական յուրաքանչյուր դասընթացներից (այդ թվում՝ ընտրությամբ) սովորողի առաջադիմության ինքնագնահատում.(յուրաքանչյուր առարկայից ինքներդ ձեզ գնահատեք ),Բնագիտություն-7,մաթեմատիկա-7,մայրնի-6,պատմություն-4, Ռուսերեն և անգլերեն չեմ տիրապետում։

§ ուսումնական շրջանի կազմակերպման վերաբերյալ սովորողի հարցադրումները, առաջարկությունները.չկան

§ «Ուսումնական ձմեռ» նախագծով դեկտեմբերի 23-ից հունվարի 7-ը անելիքները՝ Ամանորի, Սուրբ Ծննդյան անհատական-ընտանեկան նախագիծ ընթերցանություն ուսումնասիրություն ուսումնական այլ աշխատանքներ (նշել, որ նախագծին եք մասնակցելու )Ամանորը անց եմ կացնելու ռեստորանում։

§ ուսումնական երկրորդ շրջանում գործունեության նախագիծ՝ Գիմնաստիկա

§ Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի ստուգատեսներին ներկայացվող նյութեր,ունեմ մի քանի հատ

§ Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի, մարզական, ազգագրական ստուգատեսների կազմակերպման առաջարկներ.Չունեմ

§ Ձեր ընտրած ճամբարային ջոկատը
դեռ չեմ գնացել ճամբար

§ կրթահամալիրի ներքին կարգապահական կանոնների խախտում.(Եթե ունեք նկատողություն ՝նշեք )այօ ունեմ նկատողուցյուն։

§ անհատական ձեռքբերումները ուսումնական առաջին շրջանում.

§ ուսումնական յուրաքանչյուր դասընթացներից (այդ թվում՝ ընտրությամբ) սովորողի առաջադիմության ինքնագնահատում.(յուրաքանչյուր առարկայից ինքներդ ձեզ գնահատեք )Պատմություն 5,5,անգլերեն,6,5,բնագիտութուն,7,6,մաթեմատիկա7,7,մայրենի6,5,ռուսերեն5,5

§ ուսումնական շրջանի կազմակերպման վերաբերյալ սովորողի հարցադրումները, առաջարկությունները.առաջարկ չունեմ։

§ «Ուսումնական ձմեռ» նախագծով դեկտեմբերի 23-ից հունվարի 7-ը անելիքները՝ Ամանորի, Սուրբ Ծննդյան անհատական-ընտանեկան նախագիծ ընթերցանություն ուսումնասիրություն ուսումնական այլ աշխատանքներ (նշել, որ նախագծին եք մասնակցելու )

§ ուսումնական երկրորդ շրջանում գործունեության նախագիծ՝

§ Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի ստուգատեսներին ներկայացվող նյութեր,

§ Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի, մարզական, ազգագրական ստուգատեսների կազմակերպման առաջարկներ.

§ Ձեր ընտրած ճամբարային ջոկատը։Ես Մխիթար սեբաստացի կրթա հարիլում չեմ ճամթորդել։

Оставьте комментарий